Nõo Lihatööstus läheb üle uuele kaubamärgile

Nõo esinduskauplus. FOTO: Erakogu.

Kui varem kandsid Eesti suurima kodumaisel kapitalil põhineva Nõo Lihatööstuse  tooted Nõo Lihavürsti nime, siis alates aprillist on see NÕO. Suveks plaanib ettevõte värske kaubamärgi all turule tulla paarikümne uue grilltootega.

«Lihavürsti kangelaskuju, elunautlejast Lihavürst sai loodud juba eelmisel sajandil ning on kahtlemata meid truult teeninud. Küll aga tajusime, et tarbijate eelistused on aja jooksul muutunud, mistõttu vajab meiegi kaubamärk värskendust. Pärast pikki arutelusid ja analüüse otsustasime lühikese ja konkreetse NÕO kasuks,» ütles Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük.

Nõo suvetooted. FOTO: Erakogu.

Ta põhjendas, et väga olulist rolli mängis ka see, et juba pikemat aega pole nende turuks mitte üksnes Eesti, vaid kogu Baltikum. «Seetõttu otsustasime viia brändi visuaali kõikides riikides ühtseks ning leida kujundused ja pakendid, mis sobivad igale turule. Samal ajal pole me ära unustanud oma päritolu, oleme oma eestimaisuse üle jätkuvalt väga uhked,» märkis Kruustük, lisades, et aprilliks on suurem osa NÕO toodetest Eesti poelettidel uues kuues.

Eesolevaks suveks plaanib Nõo Lihatööstus turule tuua üle 600 tonni suvetooteid, mis on samas suurusjärgus mullusega. Kokku valmistab ettevõte algavaks hooajaks paarkümmend uut lihatoodet.

Lihatootja sõnul eelistavad eestlased suvel eelkõige grillvorste, samuti süüakse palju kanaliha, populaarsed on ka šašlõkid. Eelmise suve kõige menukamad tooted Nõo Lihatööstuse sortimendis olid toorvorstid kanalihaga, grillvorstid, kanafileešašlõkk ja glasuuritud kana.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada
Tagasi üles
Back