Ainult ühte kaubamärki müüvatel diileritel on põhjust karta oma positsiooni pärast, selgub Äripäeva koostatud valdkonna konkurentsiraportist.
Automüüjatel on põhjust positsiooni pärast karta
Värskelt tuli avalikuks info, et kinnisvara-, auto- ja hulgikaubanduskontsern Eesti Talleks laiendab haaret kohalikul autoturul ja ostab Nissani edasimüüja Fakto Auto.
Amservi Grupi tegevdirektori Rene Vareku sõnul on konsolideerumist ja üleostmist viimaste aastate jooksul olnud ning kindlasti see ka jätkub. «Samas soovivad autotehased omada enda automargile fookust ning igasugusel konsolideerumisel on piirid,» kommenteeris ta.
KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juhi Tarmo Toigeri sõnul võib aga julgelt väita, et ühe kaubamärgi jaemüügile spetsialiseerunud diileritel on põhjust karta oma positsiooni nõrgenemise pärast.
«Arvestades suurte ja integreeritud müügistruktuuride suhtelist edukust, on tõenäoline turu konsolideerumise jätkumine,» rääkis Toiger.
Pikemalt saab lugeda Äripäevast.