Angelina Jolie rinnaeemaldus – kas geniaalne turundustegu?

Kristina Traks
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Angelina Jolie
Angelina Jolie Foto: SCANPIX

Korra nädalas internetis eetris olev tunniajane Turundusraadio valis eelmise nädala parimaks turundusteoks Angelina Jolie rindade eemaldamise sõnumi. Turundusraadio osalejad arvasid nimelt, et Jolie rinnaeemaldamise taga võivad olla geenitestide firmad.

Sellel nädalal kliendi soovide väljaselgitamise teema ümber arutanud Turundusraadio saatejuhid Anu-Mall Naarits ja Raul Kalev ning saatekülalisteks olnud TNS Emori juht Karin Niinas ja Statoil Fuel & Retail Eesti juht Kai Realo tõdesid, et kuigi nad ei tea, kas staarnäitleja Angelina Jolie rindade eemaldamisega seotud sõnumid olid spontaansed või professionaalselt korraldatud, on siiski ilmne, et tegu oli üle aegade tugevaima rahvusvahelise terviseturunduse sõnumiga, mis suunas otseselt tuhandeid inimesi maailmas tegema oma tervise huvides geeniteste. Suhtekorraldaja Raul Kalevi sõnul võib seetõttu kahtlustada, et tegu võis olla hästi kavandatud PR-kampaaniaga. «Jolie suutis panna inimesed üle maailma mõtlema ja rääkima probleemist, millest varem oli üritatud kampaaniate kaudu pikalt, kuid väiksema eduga rääkida,» rääkis Kalev. Tema sõnul on ilmne, et see kampaania tõstis inimeste fookusesse nii oma terviseriskid, kuid aitas ilmselt kaasa ka Jolie kui näitleja turuhinna tõusule.

«Kui Angelina Jolie rinnaeemalduse taga olid geenitestide läbiviijad, siis oli see best ever marketing campaign,» kinnitas ka Kai Realo Statoilist. TNT Emori juhataja Karin Niinas omakorda tõdes, et Jolie sõnumi erakordsus oli ka selles, et Ameerikast alguse saanud sõnum levis üle kogu maailma ja oli tunnetatava mõjuga ka Eestis. «See oli võimas,» ütles ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles