SAS püsikunded muretsevad boonuspunktide pärast

Gert D. Hankewitz
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
SAS püsikunded muretsevad boonuspunktide pärast.
SAS püsikunded muretsevad boonuspunktide pärast. Foto: SCANPIX

SASi makseraskuste ning pankrotist rääkivate kuulujuttude tõttu on firma püsikliendid mures, kas nende raske vaevaga kogutud boonuspunktid tulevikus ka mingit väärtust omavad.

Kuigi SASi kodulehekülg kuulutab, et Eurobonuse punktid kehtivad neli aastat pärast nende saamist, on kliendid siiski mures, kirjutab The Local.

Kui firma peaks pankrotistuma, ei saa see enam pakkuda punktide eest lende ja muid soodustusi. Seda enam on mures need, kes oma punktide eest tulevikku juba lennupileti soetanud on.

Eurobonuse liikmed on ettevõttele väga olulised, kuna moodustavad SASi klientuurist 41 protsenti. 

Kui inimene on aga ostnud lennupileti tulevikku krediitkaardiga, võib pankroti korral kahju korvata kaardi väljaandja.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles