Esimesed soojad ilmad on juba selja taga ning inimesed on hakanud grillitarvikuid uuendama ja hooajalist toidukraami otsima. On selgelt näha, et kliendid eelistavad odavamaid tooteid ka tööstuskaupade osas.
Tellijale
Prisma: inimesed hoiavad kokku ka hooajakaupadelt
Eesti inimeste ostukäitumist mõjutab otseselt hind, kinnitab Norstati märtsis avaldatud uuring, mille järgi teeb 61 protsenti sihtrühmast ostuotsuseid peamiselt hinna alusel. See fakt ei ole jäänud märkamata ka Prisma Peremarketi sortimendi- ja hankedirektoril Kaimo Niitarul, kes rõhutab pidevat tähelepanu klientide eelistustele, et pakkuda neile huvi pakkuvaid tooteid. Näiteks on Prismades saadaval mitmekülgne valik erinevaid grille, mis vastab erinevate klientide vajadustele.