Lisaks tuleks vaadata, mida konkreetse paketi hind kaasa toob. Näiteks kui operaator meelitab paketiga liituma, andes selleks mõne seadme kas allahindlusega või justkui tasuta kaasa, tasuks enne lepingu sõlmimist numbrid kokku lüüa. Võimalik, et kokkuvõttes läheb soodsana tunduv pakett hoopis kallimaks ja enamasti on taolised pakkumised seotud ka tähtajalise lepinguga.
Säästu- ja kombovõimaluste olemasolu
Keegi ei taha maksta teenuste eest rohkem, kui peaks, mistõttu tasub silma peal hoida erinevatel kampaaniatel ning kombopakkumistel. Eriti tuleks sellele tähelepanu pöörata peredel või sõpruskondadel, kes saaksid üheskoos ehk hoopis soodsama lahenduse, kui mitut erinevat paketti kasutades.
Uuri kindlasti täpsemalt oma teenusepakkujalt erinevate sooduspakkumiste ja nende kombineerimisvõimaluste kohta, et saaksid kõige parema paketi ja teenuse.
Klienditeeninduse kvaliteet
Klienditeenindust ilmselt iga päev vaja ei lähe, kuid oluline on olla kindel, et abi on käeulatuses, kui peaksid seda soovima. Kõige lihtsam viis klienditeeninduse kvaliteedi tuvastamiseks on vaadata uuringute ja konkursside tulemusi.
Lepingu siduvus
Lepingu siduvus on aspekt, mis kipub tihti unustusse jääma, kuid on kindlasti tähelepanuväärne detail end uue operaatoriga sidumisel. Osad operaatorid rakendavad näiteks paketivahetustasu või lepingu lõpetamise tasu. Kui tahad olla sõltumatu oma teenusepakkujast või näed ette, et vajadused võivad tulevikus muutuda, vali operaator, kes võimaldab hiljem paindlikult paketti vahetada või lõpetada.