Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto

Rimi kliendid on poodides tagasi, kuid käive pole taastunud

Rimi Eesti juht Vaido Padumäe. FOTO: Rimi

Rimi Eesti peab oma viimaseks suuremaks õppetunniks seda, et kriisiajal inimeste kiirelt muutuvatele vajadustele tuleb sama kiiresti ka reageerida.  

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Rimi Eesti tegevjuht Vaido Padumäe ütles, et eriolukorra lõppedes hakkas klient füüsilisse poodi tagasi tulema, ent ettevaatlikkus ei kadunud kuhugi. 

«Oleme täheldanud, et karantiini ajal muutus kliendikäitumine tunduvalt ettevaatlikumaks. Eelistati osta e-poest, poodi tuldi tunduvalt harvem ning korraga tehti suuremaid oste. Tänagi võib öelda, et varem eestlastele nii võõras toidukordade pikem etteplaneerimine on omasemaks saanud,» kirjeldas Padumäe.  

Tagasi üles
Back