Eestlased on Baltikumis oma mobiilioperaatoritega kõige vähem rahul

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elisa välireklaam
Elisa välireklaam Foto: Toomas Huik

EPSI Baltic igaaastase uuringu selle aasta tulemused näitavad, et Baltikumis on oma mobiilsideoperaatoriga kõige vähem rahul eestlased.

100 punkti skaalal oli kõikide Balti riikide rahuolu muutus vähem kui 1 punkt.

Läti (80,7) ja Leedu (80,9) tarbijad olid oma teenusepakkujaga rahul rohkem kui Eesti tarbijad (75,8).

Kõige rahulolevamad erakliendid on Eestis EMT kliendid, kelle rahuolu on 76,6 punkti sajast võimalikust. Kui võrrelda seda tulemust teiste teenusepakkujatega, siis erinevus teistega on vähem kui 1 punkt.

Kõige rohkem mõjutavad firma üleüldine imago, klientide ootustele vastavus, teenuse ja toote kvaliteet, hinna-kvaliteedi suhe.

EMT-d hinnatakse natukene kõrgemalt kui teisi operaatoreid kõikide aspektide puhul, välja arvatud teeninduse kvaliteedi puhul. Kõige kõrgemat teeninduse kvaliteeti pakub Tele2, kõige kehvem teeninduse kvaliteet on Elisal.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles