Korterijagamise teenust pakkuv Airbnb pani eelmisel nädalal San Franciscosse üles välireklaamid, mis tõid internetiavarustes kaasa suure pahameele.
Airbnb astus uute reklaamidega ämbrisse
Airbnb riputas linna üles plakatid, millel jagas linnale soovitusi, kuidas kasutada 12 miljonit dollarit, mille nad maksid hotellimaksudena, vahendab Business Insider.
Chill billboard, @airbnb pic.twitter.com/4QuRJSaG0N
— jden (@jden415) October 22, 2015
Reklaamid tekitasid internetis iroonilist vastukaja. Martha Kenney kirjutas: «Armas Airbnb. Mul on hea meel kuulda, et sa maksid sel aastal makse. Mina maksin ka. Kas pole tore?» Airbnb soovitas näiteks avalikke raamatukogusid kauem lahti hoida, kuid Kenney arvutas välja, et selle raha eest saaks hoida raamatukogu lahti vaid minuti või paar.
Kui pahameel suureks paisus, siis saatis Airbnb lõpuks avalduse, et võtavad reklaamid viivitamatult maha. Ettevõte teatas Twitteris, et need reklaamid «ei vasta meie globaalse kommuuni väärtustele».
Maksude tasumise küsimus on üleval väga paljude jagamismajanduse ettevõtete puhul. Airbnb reklaami puhul nähti probleemina valitud ülbet tooni.