Airbnb astus uute reklaamidega ämbrisse

Kadri Hansalu
, majandustoimetuse juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Airbnb
Airbnb Foto: AFP / Scanpix

Korterijagamise teenust pakkuv Airbnb pani eelmisel nädalal San Franciscosse üles välireklaamid, mis tõid internetiavarustes kaasa suure pahameele.

Airbnb riputas linna üles plakatid, millel jagas linnale soovitusi, kuidas kasutada 12 miljonit dollarit, mille nad maksid hotellimaksudena, vahendab Business Insider.

Reklaamid tekitasid internetis iroonilist vastukaja. Martha Kenney kirjutas: «Armas Airbnb. Mul on hea meel kuulda, et sa maksid sel aastal makse. Mina maksin ka. Kas pole tore?» Airbnb soovitas näiteks avalikke raamatukogusid kauem lahti hoida, kuid Kenney arvutas välja, et selle raha eest saaks hoida raamatukogu lahti vaid minuti või paar.

Kui pahameel suureks paisus, siis saatis Airbnb lõpuks avalduse, et võtavad reklaamid viivitamatult maha. Ettevõte teatas Twitteris, et need reklaamid «ei vasta meie globaalse kommuuni väärtustele».

Maksude tasumise küsimus on üleval väga paljude jagamismajanduse ettevõtete puhul. Airbnb reklaami puhul nähti probleemina valitud ülbet tooni.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles