Prognoos: USA reklaamiturg kasvab tänavu 3%
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kui kahel viimasel aastal on jänkide reklaamitulud langenud, näeb uuringufirma SNL Kagan saabumas tänavu oodatud kasvu.
Rahaliselt tähendaks komeprotsendiline kasv 210 miljardit dollarit, kirjutab adweek.com. Antud prognoos on viimase aja optimistlikeim, näiteks juulis pakkus uuringufirma Magna Global USA reklaamituru kasvuks tänavu 2,1 % võrreldes eelmise aastaga.
Kaabeltelevisiooni positsiooni reklaamiturul hindab SNL Kagan jätkuvalt tugevaks. Tänavuse tulu selles meedias hindab uuringufirma 30,2 miljardile dollarile. 1999. aastal müüdi USAs reklaami kaabeltelevõrkudesse 12 miljardi dollari eest, aastaks 2019 peaks see summa küündima 55,1 miljardi dollarini.