Silvano majandustulemused paranesid märkimisväärselt

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Silvano Fashion Groupile kuulub ka Lauma kaubamärk.
Silvano Fashion Groupile kuulub ka Lauma kaubamärk. Foto: Toomas Huik

Aasta esimeses kvartalis kasvas Silvano Fashion Groupi käive jätkuvatest tegevusvaldkondadest 2009. aasta IV kvartaliga võrreldes 20,6 ning I kvartaliga võrreldes 25,8 protsenti.

Ettevõtte käive ulatus 314 miljoni kroonini ning omanikele jaotatav konsolideeritud puhaskasum
jätkuvatest tegevusvaldkondadest 38,6 miljonit krooni, teatas ettevõte börsile.

Hulgimüügi kogukäive jätkuvatest tegevusvaldkondadest kasvas 41,5 protsendi võrra, samas jaemüügi käive jätkuvatest tegevusvaldkondadest vähenes 16,1 protsenti. Jaemüügi käibe langus tuleneb 2009. aastal vastu võetud otsuste põhjal tehtud ümberkorraldustest seoses kahjumlike tegevusvaldkondade tegevuse järk-järgulise lõpetamisega Venemaal. Selle tulemusena vähenes jaemüügi osakaal kogukäibes 8,9 protsendi võrra, moodustades 17,9 protsenti kogu 2010. aasta I kvartali müügikäibest.

Ettevõtte juhtkond kirjutab kommentaaris, et pärast majanduslangust on nõudlus Vene turul taastumas. 2009. aastal stabiilsena püsinud Valgevene turul ei ole nõrgenemist märgata ning 2010. aasta I kvartalis võis täheldada kerget tõusu.

Olukord on endiselt raske Balti riikides ja Ukrainas, kus majandus 2009. aastal kõige tõsisemalt kannatada sai.

Juhtkonna hinnangul on turud pärast 2008. aasta olulist langust jõudnud stabiliseerumisfaasi ning tarbijate ostukäitumine on kohandunud uute turutingimustega. 2010. aasta I kvartali käibe näitajatele ning 2010. aastaks saadud tellimustele tuginedes prognoosib juhtkond 2010. aastaks 8‑10-protsendilist käibe kasvu võrreldes eelmise aastaga.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles