Elion paigaldas ekslikult aeglasema internetiühenduse

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Elion

Elioni uue hüperkiire internetiga kodulahenduse tellinud klient sai kordades aeglasema kiirusega teenuse, kuna sideettevõtte süsteem väljastas ekslikult info, justkui soovitud lahendus poleks kliendi aadressil võimalik.


«Pärast internetiühenduse testimist selgus, et kiirus on lubatust umbes kümme korda aeglasem,» ütles Tarbija24.ee'le Elionis pettunud Konstantin. «Helistasime uuesti Elioni ja küsisime, milles on probleem. Nad teatasid, et tehniliselt pole meie korteris antud teenus teostatav, kuid majas antud teenus peaks ikkagi olema!» oli ta üllatunud.

Elioni avalike suhete juht Lilian Viirma selgitas, et kuna süsteem väljastas ekslikult info, justkui hüperkiiret internetti kõnealuse kliendi aadressil ei saaks, vormistas klienditeenindaja selle info põhjal tavalise kodulahenduse, kus interneti kiirus on kuni 12 Mbit/s.

Kuigi kliendile väljastati esindusest seadmed tavalise kodulahenduse kasutamiseks ning ta sõlmis ka vastava lepingu, sai ta Viirma sõnul ilmselt ikkagi aru, et tal on hüperkiire internet.

«Tegemist on kommunikatsiooniveaga ning võis tuleneda meie klienditeenindaja mittepiisavast selgitusest. Seega vabandan, kui klienditeenindaja selgitused ei olnud piisavalt põhjalikud,» ütles Viirma.

Samuti rõhutas ta, et süsteemi väljastatud informatsioon teenuse mittekättesaadavuse kohta on ekslik erand ning tegelikult saab Konstantini perele soovitud teenust pakkuda. «Täna võtavad Elioni inimesed kliendiga ühendust ja korraldavad tehniku visiidi, kes seadistab kõik selleks, et klient saaks hakata kiirelt uut hüperkiiret internetti kasutama,» lisas Viirma.

Ettevõtte avalike suhete juht tunnistas, et teenus on olnud turul vaid pisut üle nädala ning antud juhtum on oluliseks õppimiskohaks.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles