Maailma suurim sotsiaalvõrgustik suutis eelmise kalendriaasta neljandas kvartalis kahekordistada oma mobiilsete platvormide reklaamikäivet, näidates investoritele, et suudab nutiseadmete populaarsuse kasvu arvelt samuti kasu lõigata.
Facebook kahekordistas neljandas kvartalis oma mobiilsete platvormide reklaamikäivet
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Wall Street ootas aga suuremat kasvu, mistõttu ettevõtte aktsia New Yorgi börsil langes eile peale tulemuste teatamist järelkauplemisel kolm protsenti, kirjutab Reuters.
Facebooki neljanda kvartali käive oli 1,59 miljardit dollarit, ehk 40 protsenti aasta varasemast rohkem, kasumit teeniti 64 miljonit dollarit ehk 3 senti aktsia kohta.
Igakuiste aktiivsete kasutajate arv kasvas eelmisel aastal 1,06 miljardini, seda peamiselt kasvavate regioonide nagu Aasia arvelt. Põhja-Ameerikas ja Euroopas, kust sotsiaalvõrgustik teenib suurema osa oma tulust, jäi kasutajate arv pigem samasse suurusjärku.