Ameerikas keelatakse valjud reklaamid
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uue seaduse järgi ei tohi Ameerika Ühendriikides reklaamid olla enam rohkem kui kaks detsibelli valjemad kui saated selle ümber.
Karjuv televiisor on seega jäämas minevikku. Hearst Televisioni tehnoloogiaprojektide direktori Joe Addalia sõnul on kaks detsibelli piir, millest sõltub, kas vaataja haarab puldi või mitte. Telejaamad tahavad aga, et vaatajad jätaksid puldi rahule, sest häälenupu kõrval on ka kanali vahetamise nupp, vahendas Today.
Reklaamid on sageli väga valjud, kuna ainus reaalne piir saadete helidele on telekanalite poolt seatud kõrgeim helitase, mis ei kahjustaks tehnikat. See tase on aga mõeldud pigem näiteks püstolilasu või plahvatuse ajaks. Reklaamitegijad on läinud nii kaugele, et kogu reklaam tehakse selle ülemise lubatud piiri lähedal, nii et kogu reklaam kõlab sama valjult kui pommiplahvatus.