Päevatoimetaja:
Sander Silm
Saada vihje

Bolt Food rakendus oli mitu tundi maas

Toidukuller. Foto on illustreeriv.
Toidukuller. Foto on illustreeriv. Foto: Tairo Lutter

Kolmapäeval ei olnud võimalik mitu tundi Bold Food rakendust kasutada.

«Bolt Foodi rakendust ei ole hetkel võimalik tehniliste tõrgete tõttu kasutada. Vabandame ebamugavuste pärast nii oma klientide, kullerite kui teiste teenusepakkujate ees,» kommenteeris Bolti kommunikatsioonijuht Liisi Maria Aleksius Delfi Ärilehele täna lõuna paiku.

Bolt Foodi rakendust avades vaatas vastu kiri, kus oli kirjas järgmine: «Vabandame, klohaletoimetamine pole võimalik. Kohaletoimetamise piirkond laineb kogu aeg, kontrolli varsti uuesti.»

Bolt Food rakendus oli maas ca 2 tundi.
Bolt Food rakendus oli maas ca 2 tundi. Foto: Erakogu.

Postimehele ütles Bolti kommunikatsioonijuht, et rakendus oli maas ca kaks tundi.

«Praeguseks on probleem lahendatud, teenust saab taas kasutada ning loodetavasti rohkem tõrkeid ei esine,» teatas Bolti esindaja.

Kommentaarid
Tagasi üles