Tere: Norra võikriis on meie võimalus

Kaja Koovit
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Või.
Või. Foto: SCANPIX

Piimatööstusettevõtte Tere või müük Skandinaaviasse on aastataguse ajaga võrreldes tõusnud viis korda ning praegune Norra võikriis on võimalus müüki veelgi kasvatada.

Tere eksport Skandinaavia riikidesse ulatub ettevõtte teatel tänavu 20-protsendini firma kogukäibest.

Tere juhatuse esimehe asetäitja Ülo Kivine ütles, et ettevõttepiimatoodete eksport Skandinaavia suunal on aasta teisest poolest selges kasvutrendis. Ettevõte on Skandinaaviasse müünud juba aastaid jogurteid ja kohupiimakreeme. Just viimastel kuudel on aga Kivise sõnutsi  Tere põhiliseks ekspordiartikliks Skandinaavia suunal kujunenud või ning nõudlus näitab kasvu.

«Oleme valmis kasvavat nõudlust rahuldama ning Norra võikriisis näeme võimalust oma ekspordivõimekust veelgi kasvatada,» sõnas ta.

«Kui 2010. aasta oli Tere eksporti silmas pidades Venemaa aasta, siis sel aastal on tõusnud tegijaks Skandinaavia turg, mille käive moodustab Tere linnapiimatoodete kogukäibest 20 protsenti, mis teeb rahas üle 20 miljoni euro,» rääkis Kivine.

Ekspordiks läheb Tere toodetest üle 30 nimetuse, sealhulgas nii tavapiima- kui ka lisandväärtusega tooteid.

AS Tere annab tööd 570 inimesele Tallinnas, Paides, Viljandis ja Põlvas.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles