Silvano kasum neljakordistus

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Silvano Fashion Groupile kuulub ka pesutootja Lauma kaubamärk.
Silvano Fashion Groupile kuulub ka pesutootja Lauma kaubamärk. Foto: Denis Georgievski/Naisteleht

Silvano Fashion Groupi 2011. aasta teise kvartali kasum kasvas möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 307,4 protsenti 19 miljoni euroni. Müügitulu oli mullusest 15,1 protsenti suurem ja ulatus 30,7 miljoni euroni.

Poolaasta käive ja kasum olid vastavalt 56,2 ning 25,3 miljonit eurot, kasvades 20,2 ja 225,3 protsenti, teatas ettevõte börsile.

«Silvano Fashion Groupi jaoks oli 2011. aasta edukas juba alates jaanuarist ning peamistel turgudel jätkus käibe kasv ka 2011. aasta II kvartalis. Meie olulised turud seisavad kindlatel alustel,» kirjutas juhtkond aruandes.

«Vene Föderatsiooni (SFG suurima turu) majandust toetavad nafta/gaasi hinnad, klientide kasvav ostuvõime, vähenenud tööpuudus ja tugev Vene rubla. Inflatsiooni surve ja suurenenud ostujõud on kaasa aidanud naistepesu müügi märgatavale kasvule Valgevenes. Balti turud on toibunud tarbimise järsust langusest ja annavad märku tarbijate ostujõu suurenemisest. Ukraina – üks SFG seisukohast alahõivatud turge – on jätkuvalt tõusuteel, mida on näha meie müüginumbrite kasvust selles piirkonnas.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles