Uus Maa: sõna «garantii» kasutamine oli viga

Marina Lohk
, ajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uus Maa veebileht.
Uus Maa veebileht. Foto: uusmaa.ee

Kinnisvarabüroo Uus Maa teatas tarbijakaitseameti eilse teate peale, mille kohaselt oli ettevõte oma reklaamiga kliente eksitanud, et neil on kahju et soovi pakkuda klientidele veelgi paremat teenust on tõlgendatud turumanipulatsioonina.

Tarbijakaitseamet teatas nimelt, et Uus Maa kasutas ebaausat kauplemisvõtet, jättes oma reklaamlausega mulje, justkui nad annaksid tarbijale lisatagatise – tegelikult kehtestati aga oma klientidele hoopis ebasoodsamad tingimused, kui seadus ette näeb.

Uus Maa avaldas veebruaris reklaami, kus väitis, et annab esimese kinnisvarabüroona Eestis välja juriidilise garantii kõigile elukondliku kinnisvara maaklerilepingu sõlminud klientidele, garanteerides ettevõtte vahendatud üüri- ja müügilepingute juriidilise korrektsuse täiendavalt kuueks kuuks pärast tehingu toimumist.

Sellega jäeti mulje, justkui tarbijale antaks lisatagatis, ehkki lubatud kuuekuuline garantii oli lühem kui seadusega ettenähtud kaheaastane pretensiooni esitamise periood.

Uus Maa tunnistab oma teates, et sõna «garantii» kasutamine viga, kuna see on seaduses määratletud mõiste ja annab ostetud kaubale kaheaastase kaitse.

«Edaspidi oleme ettevaatlikumad kliendiboonustele nimetuse leidmisega, kuid kindlasti jätkame teenuse lihvimise ja arendamisega, et tõsta meie klientide rahulolu veelgi,» ütles Uus Maa Kinnisvarabüroo juhatuse esimees Jaanus Laugus.
 

Tagasi üles