Vähesed Swedbanki kliendid jooksid teise panka krediitkaardi järele

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
American Expressi ja teiste krediitkaartide logod
American Expressi ja teiste krediitkaartide logod Foto: AP / Scanpix

Kuigi mitmed kliendid polnud rahul, et Swedbank vahetas määratud tagasimaksega krediitkaardi American Expressi vastu, oli vähe neid, kes konkurendi juurde uue kaardi järele läks.

Mullu detsembris teatas Swedbank, et annab määratud tagasimaksega krediitkaardi omanikele valida, kas hakata kasutama American Expressi (AMEX) või leppida mõne muu panga kaardiga. Siis tekitas otsus osa klientide seas palju pahameelt.

Ometi ei asunud suurem osa 13 000 inimesest, kes määratud tagasimaksega kaarti kasutas, kohe teise panka samasugust kaarti taotlema, kuigi pooled mainitust AMEXI kasuks ei otsustanud.

SEB ning Nordea küll märkisid, et mainitud krediitkaartide väljastamine on mõnevõrra suurenenud, kuid see jäi üpriski tagasihoidlikuks.

«Konkurentide sammud krediitkaartide turul on pannud kliente huvi tundma, kas SEB väljastab endiselt Visa või Mastercard'i krediitkaarte ning sellega seetõttu oleme kodupanka vahetada soovinud klientidele väljastanud uusi kaarte. Samas on krediitkaardituru üldine trend pigem langev,» ütles SEB eraisikulaenude suuna äriarendusjuht Triin Messimas.

Nordea Panga Eesti jaepanganduse juht Olavi Pakkonen lisas, et jaanuari ja veebruari lõikes on täheldatud pangakaartide väljastamise kasvutrendi, kuid märkis, et see tuleneb pigem Nordea enda tegevusest ja mitte konkurentide sammudest.

Sampo pangas on aga krediitkaartide arv hoopis vähenenud. «Perioodil 1.12 2009 kuni 1.02 2010 on klassikaliste krediitkaartide arv langenud 58 kaardi võrra ja arvelduskrediidiga seotud kaartide arv on langenud 109 kaardi võrra,» ütles Sampo Panga kaardivaldkonna juht Ainar Nurk.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles