Motorola jaguneb konkurentsivõime tõstmiseks kaheks

Mari Kamps
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Motorola logo
Motorola logo Foto: AP / Scanpix

USA Motorola Inc jagatakse 2011. aasta esimeses kvartalis pooleks, et parandada konkurentsivõimet erinevate toodete turgudel.


Üks osa firmast keskendub mobiiltelefonidele ja digiboksidele ning teine võrgulahendustele, vahendas

Bloomberg

.

Mobiiltelefonide üksuste juhiks saab Sanjay Jha ja võrgulahenduste üksuse omaks Greg Brown.

Mõlemad firmad hakkavad kasutama Motorola kaubamärki.

Motorola plaanis jagada firmapooleks mitu aastat tagasi, kui 2008. aasta oktoobris tõmmati sellele globaalse majanduslanguse tõttu kriips peale.

Kontsernisiseste muudatuste abil loodab Motorola parandada konkurentsivõimet, sest kumbki üksus saab keskenduda kitsalt oma tegevusvaldkonnale. Näiteks mobiiltelefonide üksus pole suutnud sammu pidada nutitelefonide valdkonnas.

Motorola aktsia hakkas pärast börsiteadet kohe kallinema, kerkides järelkauplemises USAs 2,3 protsenti.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles