Dustin Hillis: hea müügimees ei suru klienti nurka

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Müügimees. Pilt on illustratiivne.
Müügimees. Pilt on illustratiivne. Foto: SCANPIX

Southwestern Company tuntuim müügimees Dustin Hillis kinnitas Tallinnas peetud konverentsil, et kõige parem müügimees on entusiastlik, kuid ei sunni inimesi ostma asju, mida nad ei taha.

Sellist nõu andis Hillisele tema isa, enne kui ta ülikoolikulude katmiseks müügitööga algust tegi. Nõuanne oli nii kasulik, et Hillis purustas kolmandal aastal 150 aastat püsinud müügirekordi.

«Kui te pärast tänase konverentsi kõik muud unustate, siis võib meeles pidada, et müügis on kõige olulisem rõõm ja entusiasm sellest, mida teete ja igasuguse surve puudumine kliendile,» rääkis Hillis.

Head müügimehed on Hillise kinnitusel need, kes saavad kiiresti vastuse, olgu see siis positiivne või negatiivne.

«Halb müügiinimene sunnib inimesi tegema asju, mida nad teha ei taha, nad räägivad liiga kiiresti ja suruvad inimesed nurka,» rääkis Hillis ja lisas, et entusiastliku ja positiivse müügimehe saab teha igaühest.

Southweternis töötavad ülikooliealised noored, kes teatavasti ei ole kõige entusiastlikumad inimesed ja ometi paneb ettevõte nad müügitööd tegema.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles