Prisma: kaupa tuuakse tagasi korra 6000 ostu puhul

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Prisma
Prisma Foto: Toomas Huik

Prismades toovad inimesed kaupu tagasi keskmiselt korra iga 6000 ostu puhul, kinnitab Mustamäe Prisma juhataja Aili Põllu.

«Alati ei ole aga päring seotud sellega, et tegemist oleks praaktootega. Sageli on põhjuseks hoopis soov toodet ümber vahetada, kuna näiteks toote suurus ei sobi,» märkis ta.

Tema kinnitusel võib tagastused jagada kolme gruppi. Ühed on need, kelle toode ei tööta nii nagu peab. Sel juhul vaatab kauba üle ekspertiis ning kui selgub, et tegemist on praagiga, siis saab klient uue toote. Mõningatel juhtudel on võimalik kaupa ka parandada ja seejärel kliendile tagastada.

Teise gruppi kuuluvad need kliendid, kes on ostnud mõne tehnikatoote, kuid ei ole päris hoolikalt lugenud läbi kasutusjuhendit ning seetõttu neile näib, et toode ei tööta. Näiteks on patareide ümbert kaitsekile eemaldamata.

Kolmandaks toovad inimesed kaupa tagasi, sest näiteks riiete suurus ei ole sobilik või kingad ei ole ikka meelepärased.

«Kui olete nende kingadega juba käinud, siis me neid enam tagasi ei võta, sest klientide huvi kantud jalanõude vastu ei ole just väga suur. Kui aga olete kodus vaid korra veel jalga proovinud ja leidnud, et kingad ei ole jalas mugavad, siis oleme küll valmis vahetama teise kauba vastu. Oluline on, et toode oleks müügikõlbulik ning alles oleksid nii tšekk kui pakend,» kommenteeris Põllu.

Kindlasti tuleb kaupa tagasi viies alles hoida ostutšekk. Kui toodet soovitakse ümber vahetada, on oluline, et see oleks müügikõlbulik ja siis on vaja hoida alles ka pakend ning etiketid.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles