Seadmekindlustus korvab kahju ka nutiseadme kadumise korral

Telia
Copy
Foto: Telia

Telia¹ pakub oma klientidele seadmekindlustust, mis katab erinevaid nutiseadmeid ohustavaid kahjujuhtumeid ning korvab ka seadme loata kasutamisega tekitatud arved kuni 1000 euro ulatuses.

Moodsad nutiseadmed on küll igati targad ja kenad, kuid samas varustatud pea terve seadme ulatuses ekraaniga, mis muudab need hapramaks kui näiteks kunagised nuputelefonid. Nii võib ka telefoni kõige süütum kukkumine kaasa tuua vajaduse vahetada välja kogu seadme ekraan, mille maksumus ulatub 40-50 protsendini telefoni maksumusest. Kuid seda vaid juhul, kui puruneb ainult ekraan. Tihti kukuvad telefonid nurga või ääre peale, mistõttu on kahjustatud nii ekraan, seadme korpus kui ka tagakülg. Selline remont võib moodustada juba 70 protsenti telefoni maksumusest.

Telia Eesti erakliendiüksuse juht Kristjan Viilmann märkis, et kuna nutiseadmetega seotud kahjud on väga erinevad, otsustas Telia oma seadmekindlustuse laiendada võimalikult suure hulga juhtumite vastu.

„Telia Seadmekindlustus katab oluliselt rohkem kui ainult seadme kukkumine ning kaitseb telefoni, tahvel- ja sülearvutit ning kõrvaklappe varguse, purunemise, vedelikukahjustuse ja isegi juhusliku kaotamise korral,“ ütles Viilmann.

Üks hiljutisemaid tootegruppe, mida Telia Seadmekindlustus katma hakkas, on kõrvaklapid. See on paljuski tingitud asjaolust, et kõrvaklappide tehnoloogia on viimastel aastatel jõudsalt arenenud, mis omakorda on kergitanud kõrvaklappide hinda. Sellest tulenevalt on suurenenud klientide huvi kõrvaklappe kindlustada, seda „enam, et juhtmevabu klappe on kergem kaotada. „Näiteks oleme kõrvaklappe alates eelmisest aastast kindlustanud juba sadu kordi,“ märkis Viilmann.

Lisaks katab Telia Seadmekindlustus seadme kadumise või varguse korral kliendile tekitatud arve kuni 1000 euro ulatuses, mis hõlmab nii kõnesid, lühisõnumeid kui mobiilset internetti.

Kui vaadata peale erinevatele kindlustusjuhtumitele, millega Telia Seadmekindlustuse kliendid enim kokku puutuvad, siis üle 50 protsendi moodustavad seadmete kukkumisega seotud juhtumid. Samas leiab osa kindlustusjuhtumeid aset just suveperioodil, mil inimesed liiguvad aktiivsemalt ringi, käivad veekogude ääres jne.

„Seepärast on mõistlik just suveperioodi lähenedes mõelda uute nutiseadmete kindlustamisele. On oluline vahe, kas tasuda mõistliku suurusega igakuist kindlustusmakset ja tunda end seadme käekäigu osas muretult, või siis leida end olukorrast, kus seadme kadumine, vargus või kahjustumine läheb halvemal juhul maksma sadu eurosid,“ lisas Viilmann.

Kuigi Telia seadmekindlustus on laia kaitsega, võib esineda juhtumeid, millele kindlustuskaitse siiski ei laiene. Nii näiteks ei kindlustata seadme järk-järgulisest kulumisest või kasutamisest tulenevat kahju, kahju seadme hooletust hooldamisest ja korrashoiust ega kahju. Samuti kaotust või vargust, mis on tekkinud ajal, mil seade on jäänud järelevalveta avalikku kohta. Lisaks on klient kohustatud teavitama kindlustuse pakkujat ja politseid seadme varguse või kadumise korral kindlustustingimustes kindlaksmääratud viisil. Kahju hüvitamise taotlemisel tuleks arvestada ka sellega, et kindlustuskattelt tuleb tasuda omavastutus. Telia Seadmekindlustuse puhul on omavastutus 10 protsenti seadme hinnakirja väärtusest ostuhetkel.

Lisateavet kindlustuskaitse piirmäärade ja tingimuste kohta leiate aadressilt www.telia.ee/seadmekindlustus.

Tegemist on finantsteenuse reklaamiga. Enne kindlustuslepingu sõlmimist tutvuge Telia Seadmekindlustuse lepingu tingimuste ning kindlustustoote teabedokumendiga ning vajadusel konsulteerige asjatundjaga. Telia Seadmekindlustuse tingimused leiate: www.telia.ee/seadmekindlustus.

¹Kindlustusandja on Telia Försäkring AB Eesti filiaal (registrikood: 14365946, aadress Mustamäe tee 3, 15033 Tallinn). Telia Försäkring AB Eesti Filiaali agendiks on Telia Eesti AS (registrikood 10234957, aadress Mustamäe tee 3, 15033 Tallinn).”

Copy
Tagasi üles