Twitter kasvab noorte täiskasvanute seas Facebookist kiiremini

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sotsiaalvõrgustikud pakuvad inimestele huvi
Sotsiaalvõrgustikud pakuvad inimestele huvi Foto: SCANPIX

Värsked andmed jänkide arvutikasutamisest näitavad endiselt Facebooki võidukäiku, kuid vanusegrupis 18-34 on Facebook praktiliselt samas kohas kus 2009. aastal, kuid Twitter on siin suure hoo sisse saanud.

Täpsemalt, Facebooki aastane unikaalsete külastajate juurdekasv USAs noorte täiskasvanute osas piirdub 0,4 protsenipunktiga, vahendab marketingprofs.com statistikat, kus mulluse detsembri tulemusi võrreldakse 2009. aasta detsembriga. Twitteril on siin vastu panna kasv 9,4 protsenti.

Keskealiste vanusegrupis (35-54) tuleb Facebookil aga tunnistada tagasiminekut 3,6 protsendipunkti võrra. Ka Twitter astus siin sammu tagasi – aastane külastuste arv vähenes 1,9 protsenti.

Netiliiklust USAs arvestatakse veel kahes vanusegrupis – vaatame needki siinkohal üle.

Kuni 18-aastaste internetikasutajate seas kasvas Facebook aastaga 1,2 protsenti, Twitter kahanes 8 protsenti.

Üle 55-aastaste seas kasvas Facebook 1,9 protsenti, kui Twitter piirdus 0,6 kasvuprotsendiga.

Seega ilmneb, et noorte täiskasvanute seas, kust Facebooki-buum mõned aastad tagasi algas, on kõige kiiremini kasvava sotsiaalvõrgustiku aupaiste praegu endale haaranud Twitter.

Ja lõpuks ka detsembri numbrid popimate sotsiaalvõrgustike kohta.

Esikoht USAs on suure eduga Facebookil, kus detsembris käis 153,9 miljonit unikaalset külastajat, aastane kasv 38 protsenti.

Teisel kohal külastatavuselt on muusikaga seotud veeb MySpace 50 miljoni külastajaga, aastane langus 27 protsenti.

Kolmas koht kuulub töökontaktide vahendamisele pühendunud LinkedInile 26,6 miljoniga, aastane tõus 30 protsenti.

Ning sama tulemuse külastajate arvult, mis LinkedIn, tegi Twitter, kes suurendas võrreldes 2009. aasta detsembriga külastatavust 18 protsendi võrra.

Uute tegijatena sotsiaalvõrgustikest märgib marketingsprofs.com ära aadressidel Tumblr.com ja Formspring.me asuvad suhtluskeskkonnad.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles