USA valimised - mitte mingid tavalised reklaamid
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
USA valimised on oma erinevate debattide ja kampaaniatega alati kirgi kütnud ja nii ka sel aastal. Lisaks tavapärastele kampaaniatele võis tänavu näha rivaalide hulgas ka üksteise lammasteks ja avatarideks muutmist.
Ameerika Ühendriikides toimuvad täna vahevalimised, kus inimesed saavad valida osariikide kubernere, senaatoreid, esindajatekoja liikmeid ja seadusandlike kogude liikmeid.
Kandidaadid on enamasti valijate ette tulnud suhteliselt igavate ja üksluiste reklaamidega, kuid siiski leidub nende hulgas ka eredamaid pärle, mis on meelelahutuslikud ja naerutavad publikut.
Adweek reastas kümme kõige kummalisemat valimisreklaami, mis inimesteni viimase kampaania jooksul jõudsid.
Allpool kolm enim kõmu just oma veidruse poolest tekitanud kampaaniat.
3. Tim Burns «Attack of 50-Foot Pelosi» Nancy Pelosi vastane reklaam.
Pennsylvania Kongressi kandidaat Tim Burns kujutas demokraatlikku spiikrit Nancy Pelosit ülespuhutud, hullusilmse ja rüüstajast hiiglasena, kes mõjub laastavalt kõigile.
Fiorina lasi antud reklaamis oma suurimat vastast Tom Campelli kujutada hundina lambanahas. Selles reklaamis on olemas kõik – loll loom, kurjakuulutav muusika ja kurjakuulutav akronüüm. Reklaami loonud Fred Davis on kas idioot või geenius, kuna sai seeläbi kandidaadid rääkima.
Demokraatide grupp otsustas anda California kuberneriks kandideeriva Meg Whitmani multimiljoni dollarilisele kampaaniale vastulöögi. Oma reklaamiga suudeti vabariiklasest jätta rumal ja pinnapealne mulje. Reklaamis kujutati endist eBay tegevjuhti online-avatarina.