Eesti Internetikonkursile esitati 71 tööd

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti Internetiauhind 2010 logo.
Eesti Internetiauhind 2010 logo. Foto: ADC*Estonia

Eesti Internetikonkursile 2010 laekus tänavu hulga vähem töid kui mullu.

Kokku laekus konkursile 71 tööd, mis on vähem, kui eelmisel aastal, kui esitati 118 tööd, kirjutas Best Marketing.

Konkursi korraldajale J. Margus Klaarile tundub siiski, et tänavu on esitatud tööde kvaliteet kõrgem kui eelmisel aastal.

«Põgusa vaatamise peale tundub, et tööde kvaliteet oluliselt kõrgem, aga võib olla sattus minu pisteline vaatamine lihtsalt nii headele töödele,» ütles Klaar.

Tööd jõuavad žürii kätte 10. septembril ja sealt panevad žüriiliikmed shortlisti iseseisvalt kokku.

Žürii esimeheks on eelmisel aastal ainukese kulla võitnud töö (Edicy) esindaja Tajo Oja Fraktalist.

Žürii koosseisu kuuluvad veel Oliver Reitalu (Skype), Hendrek Kraavi (Elion), Pärtel Vurma (Velvet), Remo Tiigirand (Elion), Hegle Sarapuu (Trinidad Consulting), Kaupo Kalda (OKIA), Priit Kallas (DreamGrow), Tõnis Hinnosaar (Altex Marketing), Andres Sirel (Microsoft), Jaanus Lillenberg (Postimees Online) ja Martin Salo (Real Eyes).

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles