Personalbrandingblog.com kirjutab, et 80 protsenti värbajatest otsivad kandidaadi kohta enne töövestlusele kutsumist Google’i kaudu infot.
4 asja, mida värbajad töölesoovija kohta Googeldades otsivad
Kuid tööandjad ei tee seda, et leida sinu kohta negatiivseid asju. Nad lihtsalt tahavad kandidaatide kohta rohkem teada.
1. Professionaalne näopilt
Kui vähegi võimalik, siis värbajad tahavad teada, millised nende kandidaadid välja näevad. Vaata, et sul oleks internetiavarustes endast korralik pilt olemas. See ei pea olema professionaali poolt tehtud, vaid sa peaksid sellel professionaalne välja nägema.
2. Sinu portfoolio
Internetist otsitakse ka jälgi sinu töökogemusest ja saavutustest. Online-portfoolio on suurepärane viis näidata, mida sa oled teinud ja usaldusväärsust tekitada.
3. Sinu digitaalne jalajälg
Tahetakse ka näha, kuidas sa veebis välja paistad ja seal teistega suhtled. Suisa 96 protsenti värbajatest kasutavad näiteks LinkedIni profiile, et kandidaate hinnata.
5. Sinu käitumine ja iseloom
Tööandjad tahavad ka teada, kas sa sobid nende ettevõtte kultuuriga.
Kokkuvõttes tahavad tööandjad hinnata sinu usaldusväärsust.