Nagu kogu maailmas, kasvab ka Eestis nii-öelda take away ehk topsiga kaasavõetava kohvi pakkumine, kirjutab Äripäev.
Eestis kasvab kaasavõetava kohvi pakkumine
Turule siseneb uusi tegijaid. Statoili ja Coffee In’i kõrval kasvatab klientuuri Cuppps, kes tegutseb Eestis kolmandat aastat.
«Idee hakata kohvi müüma kasvas 2010. aastal välja sellest, kui Mäo ümbersõit lõikas Tallinna-Tartu maanteelt ära senised populaarsed peatuskohad,» ütles drive-in-kohvikuketi Cuppps tegevjuht ja üks omanikke Mart Brauer.»
Cuppps on võtnud sihikule kohvisõbrad, kes on töö tõttu palju autoga liikvel. Ettevõte loodab eristuda ka tootekvaliteedi ja teenindusega. Ettevõttel on praegu kaks müügikohta, üks Tallinnas ja teine Mäos.
Statoil Fuel & Retail Eesti juht Kai Realo ütles, et neilt ostab kohvi iga neljas klient. Kohv on Statoilile mootorikütuste, autopesu ja toidupakkumise kõrval üks neljast olulisemast kategooriast, mille arendamisele pööratakse väga suurt tähelepanu.
Coffee In’i asutaja Arvi Vaaderpassi sõnul on take-away ilmselgelt maailmas kõige kiiremini kasvav toitlustamiskontseptsioon.