Past: vaevalt, et Kalevi müük midagi muudab

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kalevi kommivabriku pakkeliin.
Kalevi kommivabriku pakkeliin. Foto: Mihkel Maripuu

Suhtekorraldusfirma Past ja Partnerid OÜ juhatuse esimees Aune Pasti sõnul on Kalev Eestis mainekate ettevõtete seas ja vaevalt, et müük norrakatele siin midagi muudab.

Kogu maailmas on Pasti sõnul mainekate kompaniide esireas suured toidu- ja tarbekaupade tootjad ja pangad, keda inimesed rohkem teavad. Nii on ka Kalev Eesti mainekamate ettevõtete seas.
«Vaevalt et müük siin midagi muudab, seni kuni kommid põske pista sünnivad,» kommenteeris Past ja lisas, et välismaalaste seas Kalevi maine ennustamine oleks siiski nagu kohvipaksu pealt kõnelemine.

«Linnuse kali maitseb ikka nagu Linnuse kali, kuigi tootjaks The Coca-Cola Company.»

Kui Kalevi kaubamärgi all turustatakse norrakatele magusat, siis peab Pasti sõnul igal juhul kaubamärgile looma loo, mis norrakatele midagi tähendab. «Vaevalt, et kusagil maailmas peale Eesti on magusatarbijaid, kellele «Serviti, serviti, Kalevipoeg!» midagi tähendab,» rääkis Past kaubamärgi edendamisest juhul, kui see läheb norrakate kätte.

Siinsete suhtekorraldajate ja turundajate jaoks on Pasti hinnangul tegemist tavalise äritehinguga, kus Eesti suhtekorraldajate tegevus lõpeb ostu-müügilepingu allakirjutamisel. Eesti suhtekorraldajate töö on tehtud.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles