Uuring: SEB kaubamärk haaras finantssektoris liidrikoha

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Peeter Langovits.

TNS Emori 2010. aasta alguses koostatud brändide edetabeli uuringust nähtub, et SEB on Eesti finantssektori meeldivaim bränd.


SEB Panga juhatuse esimehe kohusetäitja ja jaepanganduse juht Riho Unt tõdes, et liidrikoha hõivamine finantssektori brändide seas on SEB-le suur tunnustus.



«Kui seni on finantssektori brändide meeldivuse pingerida olnud seotud panga turuosa suurusega, siis tänavu ei ole see enam nii.



Oleme aastaid töötanud selle nimel, et SEB pakuks parimat kodupanga suhet ja järjest enam kliente on valinud SEB oma peamiseks finantspartneriks.



Esikoht pankade hulgas lisab kindlust, et SEB on valinud õige tee ning meie aktiivsete klientide osakaal kasvab veelgi,» märkis Unt.



SEB oli TNS Emori 2010. aasta alguses läbi viidud brändide edetabeli uuringu tulemuste põhjal kõikide rahvusvaheliste ja kohalike brändide võrdluses 16. kohal, olles kõrgeimal positsioonil olev finantssektori bränd.



2009. aastal oli SEB 15. kohal.


Kommentaarid
Copy
Tagasi üles