Mobiilioperaatorite sõjas kasvas enim EMT klientide arv

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
EMT logo.
EMT logo. Foto: Elmo Riig / Sakala

Märtsi lõpuks oli Eesti kolmest suuremast mobiilioperaatorist aastatagusega võrreldes kasvanud enim ehk tervelt 15 000 võrra EMT klientide arv.




Kokku oli esimese kvartali lõpus EMT-l 766 000 kundet ning kasv tuli firma avaliku suhete juhi Kaja Sepa sõnul lepinguliste klientide arvelt, kelle hulk küündis ligi poole miljonini. Kõnekaardiklientide arv jäi aga samaks.



Järgmisena kasvas Elisa klientide arv: 10 200 võrra ehk 337 600 kliendini. Tele2 klientide arv aga langes 6000 võrra 489 000ni. Samas märkis Tele2 turundusdirektor Kristjan Seema, et tehnilise järelevalve ameti andmetel tuleb neile rohkem EMT ja Elisa kliente kui konkurentide juurde ära läheb.



Klientide koguarvu langus on Seema selgitusel tingitud mitteaktiivsete kõnekaartide kinniminekust. Tema sõnul võis noorematel inimestel varem olla mitu kõnekaarti, kuid rahalise olukorra halvenedes vaadati need üle ja loobuti ebavajalikest. Teiseks kasutatakse paljusid kõnekaarte firma turundusdirektori sõnul lühikest aega, näiteks korteri müümisel. «Tõenäoliselt on see turg ka oluliselt kukkunud,» märkis ta.



EMT avalike suhete juhi Kaja Sepa sõnul tulevad aga kõigi operaatorite uued kliendid suuremas osas konkurentide juurest, sest uusi kasutajaid lisandub  aina vähem.



Kuigi möödunud aasta sügisel meedia vahendusel parima leviala teemaliste reklaamlausete pärast peetud sõja taga võis näha Elisa soovi EMT-le ära panna ja ise esimeseks tõusta, ei ole Elisa juhatuse liikme Andrus Hiiepuu sõnul seda siiski plaanis.



Kõigepealt pöördus Elisa tarbijakaitseameti poole palvega ära keelata ebatõest infot jagav EMT reklaam, kus kuulutati, et viimase leviala on maailma parim. Tehnilise järelevalve amet polnud aga samal ajal nõus Elisa esitatud väitega, et nende levi on Tallinna parim.



Elisa väidetele ei jätnud vastamata ka EMT, kinnitades, et Elisa eksitab tarbijaid ning EMT võrk on parima levialaga. Meedia vahendusel vaieldi ka erinevate tehniliste detailide üle.



Elisa andis lõpuks sisse ka taotluse sõnaühendi «parim leviala» registreerimiseks kaubamärgina ning firma kommunikatsioonijuhi Marika Raiski sõnul on taotlus siiani menetluses.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles