EMT klientide arv suurenes aastaga 49 000 võrra

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
EMT logo.
EMT logo. Foto: Joosep Martinson / Õhtuleht

Kolmanda kvartali lõpu seisuga oli EMT-l 803 000 klienti, neist 578 000 lepingulist ja 225 000 kõnekaardi kasutajat. Eelmise aasta kolmanda kvartaliga võrreldes lisandus aasta jooksul EMT-le 49 000 uut klienti. 

Suurim kasv on tulnud just mobiilse internetiga liitujatest, teatas mobiilsideoperaator oma tänases pressiteates.

Mobiilse interneti vajaduse kasvu taga on ettevõtte juhatuse esimehe Valdo Kalmu sõnul ka üha kiiremini kasvav nutiseadmete valik.

«Septembris ulatus nutitelefonide müük 60 protsendini telefonide kogumüügist ning suvel toimus sarnane murrang ka arvutimüügis, kui esmakordselt müüs EMT tahvelarvuteid rohkem kui sülearvuteid,» märkis Kalm.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles