Prisma Eesti turundus- ja kommunikatsioonidirektori Kadri Lainase sõnul on Prismas kasvanud kõik jaemüügi kategooriad, kuid eraldi välja toomist vääriksid toit, sporditarbed, ehitus- ning remondikaubad, samuti ajaviide ja kodutehnika.
Prisma: kasvanud on kõik kategooriad
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lainase sõnul on Prisma ületanud käesoleval aastal märgatavalt turu kasvu ning suurendanud ka turuosa.
Tarbimise kasvu seletab ka Prisma sarnaselt Maximale inimeste palkade suurenemisega, see peaks tema arvates kaasa tooma tarbimise kasvu ka tulevikus.
«Samas on maailmamajanduse ja euroolukord endiselt sellised, mis kindlaid vastuseid jaemüügi kasvu kohta anda ei luba,» ütles Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektor E24-le.