Maxima: kaupa saab vahetada ainult siis, kui see on puudustega

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Maxima kauplus Tõrvas
Maxima kauplus Tõrvas Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Näiteks juhul, kui ostetud kingad on korralikud, aga pitsitavad varvast või hõõruvad kanda, siis Maximasse neid tagasi viia ei saa.

«Kirjeldatud probleemide puhul ei ole tegemist puudusega kaubaga ning tavaliselt sellistel juhtudel raha tagastamist või kauba asendamist ei toimu. Enne ostu sooritamist saab klient soovi korral kaupluses põhjaliku teabe kauba kohta,» märkis kauplusteketi avalike suhete juht Erkki Erilaid.

Erilaiu sõnul tuuakse kauplusesse enamasti tagasi tehnikakaupu ja jalanõusid. «Põhjus tuleneb enamasti toodete valest kasutamisest,» märkis ta.

Kui mõne puudusega kaup aga poodi jõuab, siis reeglina läheb see parandusse. Raha ostetud kauba eest saab tagasi juhul, kui kauba asendamine või parandamine ei ole võimalik või see on ebaõnnestunud ning klient pöördub sama murega uuesti kaupluse poole.

Kestvuskaupade korral on kaupmehel kohustus ümber vahetada või parandada defektsed kaubad 2 aasta jooksul pärast müüki. Seda tingimusel, et kaup tagastatakse 2 kuu jooksul pärast puuduste ilmnemist. Kui parandada või ümber vahetada pole võimlik, peab kauplus ostusumma tagastama.

 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles