Kohvi hind poodides võib langema hakata

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kampaania ajal ostetakse kohvi palju.
Kampaania ajal ostetakse kohvi palju. Foto: Teet Malsroos / Õhtuleht

Rimi teatas, et langetas alates veebruarist kohvitoodete keskmist hinda 10 protsenti ja kinnitas, et tegemist pole kampaaniaga, vaid püsiva hinnamuutusega. Senisest parema hinnaga on lähiajal kohvi lootust saada teistestki kaubakettidest.


Rimi Eesti Food tegevjuhi Anders Lorentzsoni sõnul on püsihindade alandamise eesmärk muuta hinnakampaaniate loogikat. «Tahame astuda konkreetseid samme selleks, et hea hinnaga kaup oleks tarbijale saadaval iga päev,» sõnas ta.

Rimi tegevjuhi sõnul on Eesti jaeturu ülitihedas konkurentsis oluline võita püsiklientuuri lojaalsus, mida ei ole võimalik saavutada juhuslike 2-eurose kohvi kampaaniatega.

Näiteks kui varem maksis Paulig Classic Rimi kauplustes 5,10 siis nüüd on selle kohvipaki tavahinnaks 4,59.

Prisma peremarketi turundusjuht Kadri Lainas ütles seepeale: «Meie lubadus on olla kõige soodsam kauplus ja sellest peame ka kinni. Üldiselt on Rimi oma hinnatasemega soodsate hindade konkurentsist viimasel ajal pigem kõrvale jäänud. Kui nad aga peaksid oma kohvi hinnad isegi Prismast madalamale tooma, siis langetame meie oma hinnad veel allapoole. Oma soodsaima ostukorvi lubadusest peab Prisma igal juhul kinni.»

Soodsaim kohv Prisma kauplustes on hetkel X-tra kohv. Selle kohvipaki hind on 1,99. Kui aga rääkida kõikides kauplustes olevatest toodetest, siis näiteks Paulig Classic maksab Prismas 3,99.

«Eks vaatame lähiajal konkurentide kohvihinnad üle ja teeme vajadusel Prisma hinnad jälle kõige soodsamaks. Püsivalt soodsaimaks,» lubas Lainas.

Maxima avalike suhete juht Erkki Erilaid ütles, et kohv on suures osas kampaaniakaup, millele on korraga mitmes kaupluseketis soodusmüügid ja seda ostetakse valdavalt kampaaniatel.

Maxima kampaaniates on reeglina iga nädal mõni populaarne mark eriti soodsalt. Näiteks maksis Paulig Classic 17.-23. jaanuaril 3,89 eurot pakk, 24-30. jaanuaril Luxus 3,89 ja sel nädalal on kõik Merrildi kohvid viiendiku võrra odavamad.

Paulig Classicu tavahind on sel aastal olnud Maximas kampaaniavälisel perioodil 4,78 eurot pakk. Samas müüakse näiteks Paulig Presidenti tavahinnaga 4,39 eurot pakk.

«Kes viitsib jälgida kampaaniaid või külastab odavamaid kauplusi, on kohvi joomisel olnud alati võimalik säästa. Kindlasti jälgime, mis turul edasi toimub, et pakkuda ka tulevikus soodsaimaid hindu. Samuti jätkuvad väga atraktiivseid kohvikampaaniad,» lausus Erilaid.

Kaubaketid ei tee saladust sellest, et müüvad vahel mõnd kohvisorti nii madala hinnaga, et juurdehindluseks ruumi ei jäägi ehk nullkasumiga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles