Lenovo lubab «igamehe iPade»

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lenovo.
Lenovo. Foto: SCANPIX

Hiina arvutitootja Lenovo tõotab tõusta tõsiseks Apple’i konkurendiks tahvelarvutite turul, saates lahingusse terve tooteperekonna, mis pakuks huvi laiemale publikule kui üks ja ainus iPad.

«Meist saab üks tugevamaid tegijaid selles valdkonnas,» lubas Lenovo tegevjuht Yang Yuanquing.

Yangi kommentaarid kõlavad pärast möödunud nädalal avalikuks saanud tõsiasja, et Apple on Hiina müügi osas Lenovo seljataha jätnud.

Lenovo on hiljuti paisanud turule kolm tahvlit, mis muuhulgas kasutavad Google'i Androidi ja Microsofti Windowsi opsüsteeme.

Yang ütles, et Lenovo strateegia on pakkuda mudeleid iga turusegmendi tarvis, unstamata ka kõige odavamaid, mis on mõeldud kõhnema rahakotiga tarbijatele Hiinas ja mujal.

«Apple katab vaid tipu,» ütleb ta. «500 dollari hinnaga ei saa minna väikelinnadesse, maakonnakeskustesse, madalapalgaliste hulka. Ma ei taha sellega öelda, et me hakkaksime pakkuma oluliselt odavamat hinda, aga meie strateegia on pakkuda rohkem hinnakategooriaid, katta erinevaid turusegmente.»

Yang tunnistab küll Apple’i praegust võimupositsiooni tahvliturul – iPadi käes on 70 protsenti enamikest geograafilistest turgudest – kuid ennustab muutusi.

«Apple on väga tugev, aga kui IBM lõi arvutituru, oli ta üksi. Tänaseks on pilt palju kirjum. Ma usun, et sama saatus ootab tahvelarvutite turgu,» ütleb Yang.

HP teatas läinud nädalal, et kaalub oma arvutiäri müüki. Kas Lenovo oleks ostja?

«Lenovol on arvutitootmises tohutu hoog sees,» vastab Yang. «Kuulujutte, spekulatsioone ja konkurentide spetsiifilisi strateegilisi otsuseid me ei kommenteeri, kuid meie arvutiäri on tugev.»

«Lenovo usub kaljukindlalt, et kasumliku kasvu, innovatsiooni ja pikaajalise edu  jaoks on ruumi küllaga, kui on õige strateegia, suurepärased tooted ja tugev globaalne teostus.»

Copyright The Financial Times Limited 2011.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles