Estravel: Soome reisikorraldajate müük kasvas üle kahe korra

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tenerife
Tenerife Foto: SCANPIX

Kui eelmise aasta esimese kuue kuuga ostis Soome reisifirma korraldatud puhkusereisi Estravelist ligikaudu 660 inimest, siis tänavu samal ajal küündis arv 1330 inimeseni.
 

Müügikasvu annavad Estraveli kinnitusel kaks suurimat Soome reisikorraldajat – Aurinkomatkat ja Finnmatkat. Kui viimase müük Estravelis on läinud aasta esimese kuue kuuga võrreldes tõusnud ligi 80 protsenti, siis Aurinkomatkate müügitulemus on kerkinud koguni 170 protsenti.

Estraveli tootjasuhete juhi Annekreet Heinloo hinnangul on Soome reisikorraldajate populaarsuse tõusul vähemalt kaks selget põhjust.

«Esiteks ostetakse Estravelist järjest enam Helsingist algavaid viimase hetke reise, mida nii Aurinkomatkat kui Finnmatkat pakuvad väga soodsa hinnaga. Sageli on viimase hetke pakkumisi võimalik osta isegi nädal-paar enne reisi väljumist ning seega pole alati vaja ülikiirelt reageerida. Rahulikult jõuab mõelda ka selle peale, kuidas võimalikult mugavalt ja soodsalt Helsingist algavale reisile jõuda,» selgitas Heinloo.

Teine oluline põhjus, miks paljud Estraveli kliendid just Soome reisikorraldajate reise eelistavad, on tema sõnul laiem sihtkohavalik, mis annab Eesti reisikorraldajate ees eelise.

«Kuigi riikide lõikes valik Eesti reisikorraldajatest palju ei erine, pakuvad soomlased rohkem erinevaid kuurorte ning valida on suurema hulga väljumiste vahel, sest reisiperiood on sageli pikem,» märkis Heinloo.

Kõige populaarsemad sihtkohad, kuhu eestlased Soome reisikorraldajate kaudu reisivad, on Estraveli müüginumbrite järgi Euroopa riikide seast Kreeka, Portugal ja Itaalia, kaugsihtkohtadest aga Tai, Roheneemesaared, Mehhiko ja Dominikaani Vabariik.

Samas kinnitab Heinloo, et Soome reisifirmade müügikasv ei tulene olemasolevate Eesti reisikorraldajate arvelt. “Pigem on viimasel ajal Eesti turismiturult kadunud ettevõtete kliendid jagunenud ühtlaselt nii Soome kui Eesti reisikorraldajate vahel ja kasv on saanud osaks ka enamiku Eesti reisikorraldajate müügile,” märkis Heinloo.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles