Rimi vastulause: meie teenindajate keskmine palk tõuseb

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja.
Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja. Foto: Arno Saar / Õhtuleht

Rimi saatis eile pressile omapoolsed selgitused Õhtulehe artiklile «Rimi hakkas oma pikaajaliste töötajate palku kärpima». Poeketi kommentaari järgi toovad muudatused kaasa hoopis teenindajate keskmise palga tõusu.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul ühtlustati kauplustes parema klienditeeninduse eemärgil müügisaali teenindajate tööülesanded ning vastavalt sellele ka töötasu arvestamise põhimõtted, mis edaspidi lähtuvad töötajate reaalsest töömahust.

«Varasematel aastatel kuulus kala- ja lihameistrite tööülesannete hulka ka liha ja kala töötlemine, mistõttu olid need spetsialistid ülejäänud saaliteenindajatega võrreldes kõrgemalt tasustatud,» ütles Lilleoja. «Täna tehakse see töö ära Rimi keskköögis või tarnijate juures ning kala- ja lihameistrite tööülesanded on sellega seoses oluliselt muutunud.»

«Selles valguses polnud õigustatud, et kassapidaja, kelle tööpäev on pingeline ja vastutusrikas, peaks leppima madalama töötasuga kui spetsialist, kelle töömaht on täna vähenenud,» lausus Lilleoja.

«Teenindajaameti tööülesannete ja kohustuste ühtlustamine tähendab küll värske kala- ja lihaleti töötajatele palgalangust, kuid samal ajal kõikidele kassapidajatele ja saaliteenindajatele aga palgatõusu. Seega, keskmine palk Rimi kauplustes selle muutusega seoses hoopis kasvab,» kommenteeris Lilleoja.

Ta lisas, et ettevõte soovib pakkuda teeninduse muudatustega klientidele otsesemalt kõrgemat teenindustaset. «Uue jaotusega muutub klienditeenindus paindlikumaks, sest kõik Rimi müügisaali töötajad hakkavad täitma rotatsiooni käigus ühesuguseid tööülesandeid.».

Tarbijale tähendab see poeketi kirjelduse järgi seda, et edaspidi saab abi saamiseks pöörduda kõikide teenindajate poole ning tipptundidel saavad müügisaali- ja teenindusleti töötajad kassadesse abiks minna.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles