Eesti Energia klienditelefon täna inimesi ei teeninda

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Igavuse peletamiseks ei tasu politseile tühikõnesid teha.
Igavuse peletamiseks ei tasu politseile tühikõnesid teha. Foto: Elmo Riig / Sakala

Eesti Energia teatas, et seoses ulatuslike elektririketega ei teeninda täna nende klienditelefon 1545 kliente.

Firma selgituse järgi on kõik telefoniteenindajad praegu suunatud teenindama rikkekõnesid ja seega peaksid kliendid oma pöördumised klienditelefonile 1545 hoidma hilisemaks.

Elektrikatkestustest saab teada anda helistades või saates SMS-i rikkenumbrile 1343 või Eesti Energia veebilehe kaudu. Elektrikatkestuse tekkides tuleks helistamisega oodata 15-20 minutit, kuna selle ajaga jõuab katkestuste info ka firma infosüsteemi ja nii saab helistajale anda täpsemat infot rikke seisust.

Rikkenumbrile helistades kuuleb esmalt automaatvastaja infot juba teadaolevatest riketest helistaja piirkonnas ning nende likvideerimise orienteeruvast ajast. Kui automaatvastajale loetud tekst juba sisaldab helistaja piirkonna rikkeinfot, pole vaja rikkest klienditeenindajale teatada, kuna selle likvideerimisega juba tegeletakse. Kui automaatvastaja sõnum ei sisalda helistaja piirkonna riket, tuleb jääda liinile.

Helistaja ühendatakse klienditeenindajaga pärast automaatvastuse lõppu. Kui helistaja on klienditeenindajale rikkeinfo edastanud, rike registreeritakse ning võetakse rikkebrigaadide tööplaani.

Ulatuslike elektrikatkestuste puhul võib rikketelefoni ootejärjekord pikeneda. Seoses sellega palub ettevõte varuda kannatust ning helistada uuesti mõne aja pärast, teatada rikkest SMS-iga numbrile 1343 või võimalusel veebilehe kaudu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles