Reklaam lennujaamas võib anda parima loodetud tulemuse

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: AP / Scanpix

Lennujaama territooriumile reklaami panek võib olla parim viis kõrgema sissetulekuga kliendile silma jäämiseks.

Lendu ootavad inimesed on parimad kliendid, kellele reklaamplakatid silma jäävad, kirjutas enterpreneur.com.
Nimelt leiab lennujaamast enamasti keskmise-või kõrgema sissetulekuga inimese, kellel ei ole lennu ootamise ajal tihti midagi paremat teha, kui lihtsalt jalga kõlgutada ja oodata.

Samuti on Cornerstone Business Services juht Scott Bushkie sõnul lennujaam hinna suhtes parim koht, kus oma reklaam üles panna.

Bushkie sõnul on nemad lennujaamas oleva reklaami abil vahendanud vähemalt ühe ettevõtte müüki.
Lisaks sellele pakuvad lennujaamad end reklaamida soovivatele ettevõtetele väga laia klientuuri, kelle sissetulek ületab aastas 100 000 dollarit.

Reklaamifirma Strata-G Communications juhtiv partner Jeff Eberleini sõnul on lennujaama pandud reklaam igati efektiivsem kui reklaamstend linnas, maanteel või ajakirjas.
Sõites ei saa inimene tema sõnul reklaamile keskenduda ja ajakirjas konkureerib reklaam sisuga.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles