Lugejate hinnangul pole masu teenindust oluliselt parandanud

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Caro / Scanpix

Ühelt poolt mõjub masu kõigile masendavalt ning igasugune töömotivatsioon võib kehvades oludes sootuks kaduda, teiselt poolt peaks aga just raskel ajal rohkem pingutama. Tarbija24.ee lugejate arvamused masuaegse teeninduse kvaliteedist on üsna erinevad - mõned ütlevad, et teenindus on paremaks läinud, teised jälle, et hoopis halvemaks. Ühes asjas ollakse enam-vähem ühel meelel: teeninduse üldine tase jätab endiselt soovida.


Lugeja Kris tõi välja, et müügile orienteeritud firmad ei haara kliendist kinni, kui klient ise toote või teenuse vastu huvi üles näitab - näiteks ei helista talle tagasi. Tartu Bauhofis pidavat aga ühe teise kommentaari järgi kassapidajate suhtumine olema muutunud äärmiselt ülbeks ja ebameeldivaks.

Lugeja Monika kirjutas, et kuna ostjaid on aina vähem, on kauplusesse või kohvikusse sisse astuv klient muutunud teenindajate jaoks justkui erakordselt tülikaks. «Eelmisel nädalal sai külastatud nii Komeeti kui Bestsellerit, esimesele annan teeninduse eest 1 punkti (10 punkti skaalal) ning teisele 3. Komeedis ootasin menüüd 20 minutit, kusjuures olin viibanud teenindajale hea mitu korda ning Bestselleris saime noa, kui palusime kook pooleks lõigata ning kahele taldrikule panna. Masendav!» arvas Monika.

Mõned lugejad tõid välja, et vähemaks on jäänud teenindaja üleolevat suhtumist oma klientidesse. «Ülbeid klienditeenindajaid on märksa vähemaks jäänud - kas on õiglaselt lahti lastud või kardavad oma töö pärast ja täidavad oma töökohustusi paremini,» arvas üks lugeja.

Samas arvas nii mõnigi lugeja, et masu ei olegi midagi muutnud: on kohti, kus teenindus oli varem kehv ja on seda nüüdki; ning kohti, kus teenindus oli varem hea ja on seda nüüdki.

Eesti üldist teeninduse taset peavad lugejad muu maailmaga võrreldes üsna madalaks. «Viisakust, spontaansust ja tähelepanelikkust on rohkem vaja!» märkis üks lugeja. «Ei osata naeratada, teretatakse masinlikult ja sunnitult ning öeldakse pärast ostu sooritamist «aitäh» asemel «palun,»» kõlas veel üks negatiivne kommentaar.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles