AS Kohuke kasvatas K-kohukese abil kasumi kolmekordseks

Kaire Uusen
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Liis Treimann

Glasuurkohukeste tootja AS Kohuke teenis eelmisel aastal 88 miljoni krooni suuruse käibe juures üle 15 miljoni krooni kasumit, ettevõtte kasum kasvas aastaga üle kolme korra.

AS Kohuke Eesti müügijuhi Jüri Kambura sõnul on ettevõte viimastel aastatel pööranud turundusele suuremat tähelepanu ja see on end õigustanud.



«Ohtralt elevust tekitanud K-kohukese müügikampaania saavutas üle ootuste suure tähelepanu ja tõi kohukese ostjate ridadesse palju uusi inimesi, kes varem meie toodetest midagi ei teadnud. Kiirele kasvule aitas kaasa ka eksport, mille osakaal on kasvanud juba 55 protsendini müügimahust,» ütles Kambura.



AS Kohuke müüb oma tooteid märkide Black Mama, Kohuke ja K-kohuke all.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles