Pank ei soovita kaardiomanikku sotsiaalmeedia vahendusel taga otsida

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Facebooki kasutaja otsib pangakaardi omanikku, kaardil on originaalis näha kõik andmed ja seda on jaganud juba ligi 4700 inimest.
Facebooki kasutaja otsib pangakaardi omanikku, kaardil on originaalis näha kõik andmed ja seda on jaganud juba ligi 4700 inimest. Foto: facebook.com

SEB panga kommunikatsioonijuhi Evelin Allase sõnul ei tasu hakata kaardiomanikku otsima sotsiaalmeedia vahendusel, kuna see ei ole kiireim lahendus ega mõistlik kaardiomaniku privaatsust silmas pidades.

«Kõik kliendid ei pruugi soovida teavitada, millise panga kliendid nad on,» nentis Allas. Ta lisas, et turvalisuse huvides ei ava pank enam nagunii neid kaarte, mis on kolmandate isikute käes olnud ning soovitatav oleks kohe uus kaart tellida.

«Leidja soov võib olla heatahtlik, aga me ei tea, kelle käes see pangakaart enne võis olla, näiteks enne seda, kui see tänavalt leiti,» lisas Allas.  

SEB pangakaartide tagaküljel on juhised, kuidas kaardi leidmise korral toimida. Allase sõnul on kõige õigem helistada panka ja teavitada kaardi leidmisest või tagastada kaart panka ning seejärel võetakse juba omanikuga ise ühendust.

Ka Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask soovitas pangakaardi leidjal koheselt kaardil leiduval numbril helistada ning kaotatud kaardist panka teavitada. «Pank suleb selle kohe,» sõnas Siilivask.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles