Uuring: Eesti tarbijate rahulolu mobiilsidega languses

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mobiiltelefon.
Mobiiltelefon. Foto: Ants Liigus/Pärnu Postimees

Uuringuagentuuri EPSI Baltici igal aastal tehtud uuringute tänavuse aasta tulemuse järgi on Eesti era-ja äriklientide rahulolu pakutavate mobiilside teenustega 0.4-punktilises languses.

Eraklientide rahulolu hinnangud mobiilside teenuste pakkujatele on sel aastal tehtud uuringu järgi väga väikeste erinevustega. Tulemused kõiguvad 75.3 (Elisa) ja 76 (EMT) punkti vahemikus. Mitte mingisuguseid märkimisväärseid erinevusi hinnangutes ühelegi teenusepakkujale ei olnud. Seetõttu on konkurents sellel turul muutunud veelgi tihedamaks.

Äriklientide hinnangud erinevad suuresti eraklientide omast. Kõikide brändide hinnangud langesid sellel aastal, eriti Tele2-l (-4.1 punkti). EMT kliendid on jätkuvalt kõige rahulolevamad, andes keskmise hinnangu 68,3 punkti sellel aastal, Tele2 kliendid on teisel kohal (66,1 punkti) väga väikse erinevusega Elisa (65,5 punkti) klientidest.

EPSI uuringu detailsemate tulemustega saab tutvuda siit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles