Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel
Saada vihje

Tarbijakaitse uurimise tulemus: Telia riivas klientide huve

Copy
Tarbijakaitse- ja tehnilise järelevalve amet.
Tarbijakaitse- ja tehnilise järelevalve amet. Foto: Kermo Benrot / Postimees

Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet (TTJA) jõudis järelevalve menetluses seisukohale, et Telia Eesti ASi jaanuarikuine kampaania «Proovi sama kuutasu eest 2x kiiremat Koduinterneti ühendust», kus tarbijad plaaniti viia lepingu tingimuste ühepoolse muutmise teel kiirematele ja kallimatele pakettidele, oleks elluviimise korral riivanud tarbijate huve.

Täna teatas Telia meediale saadetud teates, et loobub klientide pahameele kaasa toonud paketist. Telia saatis teate umbes pool tundi enne, kui TTJA oma seisukoha avaldas.

Postimees kirjutas paar nädalat tagasi, et Telia algatas kampaania, mille raames muudetakse inimeste koduinterneti pakette. Kampaanias osalevad kliendid saavad kasutada kiiremat interneti, kuid nende kuutasu tõuseb kahe nädala pärast. Kui klient soovib paketimuutust vältida, peab ta sellest Teliale ise teada andma. Selline pakkumine ajas harja punaseks mitmel Telia kliendil.

Tagasi üles