«Tunnistame, et eksisime oma esialgse lähenemisega ja palume tekkinud olukorra pärast vabandust. Oleme oma kliente hoolikalt kuulanud ning otsustanud esialgse plaani tühistada ja prooviperioodi kiiruseid ise mitte aktiveerida. Kõik kliendid saavad jätkata oma koduinterneti kasutamist senistel tingimustel,» ütles Telia Eesti tegevjuhi kohusetäitja Andre Visse.
Postimees kirjutas paar nädalat tagasi, et Telia algatas kampaania, mille raames muudetakse inimeste koduinterneti pakette. Kampaanias osalevad kliendid saavad kasutada kiiremat interneti, kuid nende kuutasu tõuseb kahe nädala pärast. Kui klient soovib paketimuutust vältida, peab ta sellest Teliale ise teada andma. Selline pakkumine ajas harja punaseks mitmel Telia kliendil.
Umbes pool tundi peale seda, kui Teliale täna meediale pressiteate saatis, teatas tarbijakaitse- ja tehnilise järelvalve amet (TTJA), et uurimise selgitas välja, et Telia pakkumine riivas klientide huve.
Uus pakkumine samadele kiirustele: pool aastat kiiremat koduinternetti lisatasuta
Selleks et tekkinud pahameelt leevendada, pakub Telia oma optikavõrgu klientidele võimalust kasutada vähemalt kaks korda kiiremat internetiühendust kuue kuu jooksul ilma lisatasuta. See tähendab näiteks, et 20 Mbit/s ühenduse kliendid saavad selle pakkumisega liitudes kasutada olemasoleva hinnaga 50 Mbit/s kiirust ning 100 Mbit/s ühenduse kliendid omakorda 200 Mbit/s ühendust.
Kõik kliendid, keda muudatus ja uus pakkumine puudutab, saavad Telialt personaalse teavituse lähema nädala jooksul. Kiirema ühenduse aktiveerimiseks on tarbijatel aega kuni 30. aprillini 2025 ning seda saab teha nii Telia iseteeninduses kui ka Telia konsultandi abiga kõnekeskuses või esinduses. Kogu 6-kuulise soodusperioodi jooksul on kliendil võimalus soovi korral igal hetkel naasta oma endisele koduinterneti kiirusele. Pärast soodusperioodi lõppu rakendub kliendile suurema kiiruse hinnakirjajärgne hind, mille kohta saadab Telia meeldetuletuseks ka kolm päeva varem teavituse.