Kõnede hulk Eesti Posti klienditeenindusse kasvab

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Peeter Kümmel / Sakala

Eesti Posti klienditeeninduskeskusesse pöörduti eelmisel aastal 161 290 korral, aastaga on kõnede arv suurenenud 6355 kõne võrra.


Telefoni teel pöördutakse eelkõige info saamiseks. Peamiselt küsitakse teavet Eesti Posti postiasutuste lahtiolekuaegade ja teenuste kohta. Samuti tehakse järelepärimisi saadetistele ning küsitakse lisainfot uue teenuse Post24 kohta.

Möödunud aastal korraldas ettevõte infopäringutele vastamise ümber selliselt, et kui varem sai infot küsida ka postkontoritest, siis nüüd jõuavad kõik kliendipäringud lühinumbri 1661 kaudu klienditeeninduskeskusse. Sellise muudatuse tulemusel on postkontoritel nüüd rohkem aega tegeleda klientide teenindamisega.

Kõige rohkem oli lühinumbrile 1661 kõnesid detsembris - 19 228. Eelmise aasta keskmine kõnede arv kuus oli 13 441, mis on keskmiselt 530 kõnet kuus rohkem kui 2010. aastal. 2010. aastal helistati infotelefonile 154 935 korral.

Klienditeeninduskeskuse telefonile 1661 saab helistada E-R kell 9-18 ja L 9-15. Eesti Posti lühinumbrile 1661 helistamine on lisatasuta.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles