Soome börsifirma ostis Eesti e-poe tarkvara arendaja ASi Pipfrog

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Liis Treimann / Postimees

Veebikommunikatsiooni teenust pakkuv Soome börsiettevõte Soprano Oyj allkirjastas täna hommikul lepingu, mille alusel ostis e-poodide arendamisele spetsialiseerunud ASi Pipfrog enamusosaluse.

Soprano maksab 51 protsendi Pipfrogi aktsiate eest kokku kuni 250 000 eurot ning Pipfrog lisatakse Soprano kontserni 2012. aasta veebruari alguses.

Kokkuleppes müüja osapoolt esindav firma asutaja Bruno Lill jätkab Pipfrogi tegevjuhi ning vähemusaktsionärina. Bruno Lill on eelnevalt töötanud muuhulgas e-poe tarkvara arendusele spetsialiseerunud OÜ Smilehouse Baltic tegevjuhina ja ta on ka Eesti E-Kaubanduse Liidu juhatuse liige. Hariduselt on Bruno Lill majandusteaduste magister Helsingi Aalto ülikoolis.

«Tehingu tulemusel saavad meie spetsialistid ja kõik Pipfrogi keskkonna kasutajad endisest kiiremale rahvusvahelisele kasvule orienteeritud kodu. Pipfrogi tarkvara on arendatud nüüd kaks aastat ning seda kasutatakse aktiivselt neljas keeles juba neljateistkümnes riigis. Soomes alustame e-poe tarkvara turundust veebruari alguses, kus loodame kiiret kasvu ja märkimisväärset turuosa,» märkis Lill.
 
AS Pipfrog on alates 2009. aastast pakkunud Magento platvormile baseeruvat veebipõhist e-poe tegemise ja haldamise teenust, mida kasutab üle 300 kaupmehe, sealhulgas Eestis hästituntud brandid nagu Klick, Asko, Sotka, Securitas, Egmont, Living.ee jpt.

Soprano klientideks on üle 1000 väikese internetipoe ja umbkaudu 100 Soome mõistes suurt veebikaupmeest.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles