Säästumarketi uus kampaania: säästumarketing

, Säästumarketite turundus- ja kommunikatsioonijuht
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Säästmarketi uus kampaania.
Säästmarketi uus kampaania. Foto: Säästumarket

Säästumarket alustas turunduskampaaniat targalt tarbimise toetuseks, millega juhime jõuliselt tähelepanu Eestis valitsevatele liigkõrgetele hindadele. Tegu on kontseptsioonimuutusega, mida saadab Säästumarketi lubadus pakkuda soodsaimat ostukorvi Eestis, kirjutab Säästumarketite turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja.

Säästumarketi uue turunduskontseptsiooni raames alustas 59 kauplusega Eesti turul tegutsev jaekett häälekat võitlust odavate hindade eest. Kontseptsiooni eesmärk on väärtustada mõistlikku tarbimist ning kutsuda üles tarbijaid tegema ratsionaalseid otsuseid.  

Idee, mis kõnetab kõiki

Üle-eestilise mõistliku hinna eest kõneleva ettevõtmise eesmärk on kutsuda tarbijaid sellega kaasa mõtlema. Selleks lõime sünonüümi «Säästumarketimalt». Uue mõiste «Säästumarketim» idee ja tähendus on lai ning ei ole seotud pelgalt ühe jaeketiga. Teisisõnu võiks seda nimetada kui ratsionaalne ja vastutustundlik tarbimine, mis kutsub üles kalkuleerima oma igapäevaseid väljaminekuid ning mitte tegema tarbetuid kulutusi, mitte maksma kauba eest liigselt. Arukas ja hindu jälgivate ostuotsuste tegemine ei tähenda äärmuslikku loobumist oma igapäevastest tarbimisharjumustest, vaid oskust näha soodsama hinnaklassi kaupa.

Tarbija ei larista

Ajal, mil Eesti Konjunktuuriinstituudi värske, augustikuus läbiviidud küsitlus, näitas perede kindlustunde mõõdukat langust ning Faktum ja Ariko uuringutes näevad inimesed kokkuhoiu kasvu eelkõige toidukaupade arvelt, tahame oma ettevõtmisega targalt ostlemise trendi toetada. Soovime üleskutsega «Säästumarketim» panna tarbijaid kalkuleerima, mida ja missugustel tingimustel me tarbime, kuidas raha kulutame ning õpetada tegema tarku valikuid.

Säästu-Maret teab, kuidas tarbida

Sõnumi «Säästumarketim» kommunikatsiooniks toome avalikkuse ette uue tegelase – tänapäeva Robin-Hoodi, Säästu-Mareti. Säästu-Maret on terava silmaga tähelepanelik hinnavalvur, kes läbi huumoriprisma pöörab tarbijate tähelepanu toodete ja teenuste hindadele Eestis.

Toidukorvide hinnavõrdlus

Uue kontseptsiooni raames ning ratsionaalse tarbimise eestkõnelejana lubab Säästumarket pakkuda igapäevast toidu- ja tarbekauba ostukorvi soodsaimalt Eestis. Selle pretensioonika lubaduse puhul on oluline rõhutada, et Säästumarketi eesmärk ja lubadus ei ole pakkuda igal ajal absoluutselt kõiki tooteid soodsaima hinnaga, vaid tagada soodsaim tervikliku ostukorvi maksumus. Soovime pakkuda oma klientidele kindlustunnet, et nad saavad alati tulla Säästumarketisse teadmisega, et siinne ostukorv on Eesti soodsaim. Selle lubaduse täitmiseks monitoorime järejepidevalt kaupluste ostukorve ning hoiame hinnakujunemistel aktiivselt silma peal. 

Säästumarketim hind

«Säästumarketim» turunduskontseptsiooni fookus on laiem kui vaid ühe jaeketi positsioonimine soodsale hinnatasemele ning hinnaliidri kuvandi tugevdamisele. Kontseptsiooni eesmärk on kutsuda tarbijaid ehk meid kõiki mõtlema hindadele ja hinnastamisele laiemalt. Säästu-Mareti tunnuslause «Vot see hind võiks küll olla Säästumarketim» – on hoiak, mida soovitame tarbija teadvuses kujundada.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles