Sokos teeb rõivabrändi suurtele naistele

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto on illustratiivne
Foto on illustratiivne Foto: SCANPIX

Soome kaubamajakett on lõpusirgel uue rõivabrändi loomisega, mis keskendub suurte numbritega rõivaesemetele. Brändi esindajateks on valitud kaks blogijat.

Sokose naiste rõivaste müügijuht Tea Kainu lausus, et uus bränd Gossip on mõeldud enesekindlatele ja suurepärastele naistele, kes tahavad rõhku panna riietusele ja kel on seni olnud raskusi leida sobivate suurustega riideesemeid praegu turul olevate kaubamärkide valikust.

«Suurte numbritega rõivaid on meilt küsitud juba kaua aega. Lähtusimegi brändi loomisel eesmärgist luua selline bränd, mis pakub tarbijatele kergesti ostetavaid ja omavahel kombineeritavaid rõivaid hooajast hooaega,» ütles müügijuht Marmaile.

Uue brändi käilakujudeks on blogijad Peppi ja Mimmi, kelle blogi kannab pealkirja «More to Love» (i. k rohkem armastada) ja mis räägib maailma asjadest läbi suurema keha prisma.

Müügijuht Kainu sõnul kohtusid Sokose inimesed blogijatega mullu sügisel leides kiiresti, et need naised sobivad suurepäraselt brändi esindajateks. Peppi ja Mimmi aktsiad Sokose silmis tõstis ka asjaolu, et nende blogi valiti mullu Soome aasta moeblogiks.

Blogijad hakkavad osalema uue brändi turundustegevuses sügisel. Gossipi rõivad, sisaldades kontorirõivaid, vaba-aja rõivaid ja pidulikke komplekte, jõuavad poodi augustis.

Vaata ka allpool lisatud artiklit sellest, kuidas Oprah Winfrey on mõjutanud suuremõõdulist naisterõivaste äri.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles